אז ככה, פעם ראשונה שלי בסיני (היינו בטאבה). די פחדתי לפני הטיול/חופשה. ממש לא היה צריך לפחד. היה אש! אפרט: חובה לקחת…

אז ככה,
אפרט: חובה לקחת לטיול/חופשה בסיני קל בטן, עט, קרם הגנה עם מספר גבוה, לירות מצריות.
* ביום הראשון, כשעברנו את הגבול נתקלנו בכמה דברים שלא ממש הבנו למרות שהם כנראה כתובים פה איפשהו: 1. יש מקום כזה אחרי שממירים את הכסף ללירה מצרית, בצד ימין, אנשים עם סרבלים אפורים. אנחנו לא הבנו מה זה והמשכנו לתור.. כשהגענו לסוף התור אמרו לנו שלא נוכל לעבור מבלי למלא טופס (כמו היתר מעבר לסיני). אז הלכנו ל"אנשים באפור". אסור לתת להם למלא את הטופס. הם דורשים טיפ על העבודה. אפשר לקחת את הטופס ועם עט שהבאתם מהבית למלא אותו. קלי קלות.
2. כשיצאנו מהגבול הנהג שהמלון שלח לנו לא הגיע. התנפלו עלינו מלא נהגים (כאפיות, בגדים לא ממש נקיים.. הלם תרבות).
חיכינו לנהג בחום. הטיפ שלי: אל תכתבו למלון שלכם כדי לבקש שיארגנו הסעה. ואם זה כלול, תתקשרו אליהם לפני כן. הם די דומים לתרבות השיפוצניק ("5 דקות אצלך" שנמשך שעתייים)
3. היינו במלון 5 כוכבים: ביי ויו. ממש מקום מגניב ונחמד. אנשים מאוד מאוד נחמדים ומכניסי אורחים. אבל, ויש אבל, חייבים להיות מוכנים לאיכות של האוכל. ממש לא טוב. אפילו במסעדות שאתה משלם עליהן כסף, האוכל לא משהו בכלל. הזמנו טירמיסו וזה היה גומי לבן עם מלא סוכר מכוסה באבקת קקאו. במסעדה האיטלקית במלון קיבלנו פסטה עם קטשופ.. אבל שוב, תלוי מה אתה מחפש. האוכל לא שווה שם. האנשים, התרבות, הים, השקט… מושלם!!
ביום השני נסענו לדאון טאון שלהם. במבט ראשון חשבנו, וואו, מסכנים, מה זה החירבה הזה. אחרי 2 דקות התאהבנו. זה ממש אמיתי. אנשים אדיבים מאוד וממש חמים. מוכרים סחורה טובה ואיכותית. יש שם חנות של בשמים ושמנים. וואו. הוא עשה לנו שואו של חצי שעה וקנינו ממנו ממש בזול. שווה לנסות. הייתה שם מסעדה שעל גג המסעדה יש להם שקנאי מגניב. נתנו ללטף. הוא חופשי ובא לשם כשהוא רוצה. במקום אחר מכרו שטיחונים מגניבים שעשויים שיער גמלים.
ביום השלישי נסענו לשייט וצללנו. וואו!!! אי האלמוגים מסביב לטירה של צאלח א' דין. מדהים ביופיו. פעם ראשונה שצללתי. 7 מטר עומק, 20 דק צלילה. בסהכ השייט, הצלילה ואחר כך שחייה במקום, ארבע שעות. 30 דולר. שווה כל גרוש.
אחר כך נשארנו במלון. היה נעים וכיף. בדרך חזרה הביתה עצרנו במצפה רמון. ראינו יעלים, ראינו צבוע עם טרף בפה.
מומלץ!
מצרף תמונות של הטוב, הרע והמכוער 🙂
אני בהחלט מתכוון לחזור לשם.

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 2 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.