אז ככה , עכשיו חזרתי מסיניי (פעם ראשונה שלי) וזאת החוות דעת שלי *יש לציין מראש שאני אדם "קצת"…

אז ככה , עכשיו חזרתי מסיניי (פעם ראשונה שלי) וזאת החוות דעת שלי

*יש לציין מראש שאני אדם "קצת" זקן בן 37 ולא ילד לפני צבא

*לקחנו מלון מוזאיק בטאבה הייטס , עלה 100$ לזוג הכולל כלול (*פרטים בהמשך) ,, כולל מיסים שלהם (הרשמה בחינם לחבריי מועדון באתר של המלון ישירות ולא דרך בוקינג או משהו כזה)

*בגדול הייתי מסכם את הטיול הזה כסיוט מיותר .. מהרגע שיצאתי מהבית נגיד 4 שעות נסיעה לאילת ממרכז = 350שח דלק , עוד 50 שח מונית לגבול , עוד 100שח עמלה לאלוהים יודע על מה ליציאה מהארץ \ עוד 100שח בצד המיצרי כנל רק אלוהים יודע על מה,מונית למלון 70 שח לזוג

3 שעות מהרגע שירדו מהמונית עד למלון עצמו , סיוט בחום בתור בגבול עם 90 בידוקים ביטחוניים במיוחד בצד המיצרי , ממש לא הבנתי למה צריך כול 3 מטר לעשות בדיקת דרכונים ומזוודות כול שניה , אתם מגיעים למלון מקלחת ומתרסקים על המיטה

המלון עצמו יפה על האוכל כמו שאמרו פה בעבר מעפן .. לא טעים אבל לא מגעיל .. מנפח אותך סתם בלי לעורר שום חוש טעם בלשון , אין ברירה אבל חייבים לקחת הכול כלול כי אין באיזור כלום לאכול גם ככה , מי שלקח רק א.בוקר נדפק קשה

כול מתחם טאבה הייטס הזה יש בו כ 4\5 מלונות ענקיים ויש טוקטוק כזה שלוקח אותך חינם ל "מרכז תיירות" אל וואקה , שם תמצאו חנויות שמוכרים שטויות ביקר מאווודד יחסית , למעשנים שבינכם אל תתלהבו כי ראיתי אנשים (לא אני כמובן 😛 ) שקנו אשכרה דשא מיובש במחיר מופרז ביותר,

הספא במלון כמובן בתשלום נוסף, ואני לא מדבר על מסג' אלה סתם כניסה למתחם , כול המקומיים נוכלים אבל ממש כולם! , והרגשה שכולם רוצים להוציא ממך כסף על כלום ושום דרך ורק מנסים לדפוק אותך וכול מחיר שאומרים לך הוא X3 מהרגיל וכמובן חובה להתווכח איתם תמיד .. לי אישית זה עושה הרגשה מגעילה 🙁 , לא חסר לי כסף ואני לא מתקמצן אבל ההרגשה שעובדים עלייך כול הזמן ממש לא נעימה לי

ביזבוזים לזוג על שטויות = 100$ ל 2 לילות

מונית חזרה לגבול עוד 70שח ,\ מוניות מהגבול לרכב 50שח , וכמובן 3.5שעות מהמלון עד לרכב בארץ , וכמובן עוד 4 שעות למרכז הארץ

הסיכום שלי הוא כזה.. בטן גב ממש לא היה , אווירה מדברית =חור בסוף העולם , אין מה לעשות שם חוץ מלרבוץ על החוף , ממש לא שווה 10 שעות הגעה לשם לכול כיוון! זה גם ממש לא זול בהשוואה לארץ עם לחשב על הזמן והאיכות של הכול .. איך שחזרנו לאילת ישר הלכנו למסעדה לאכול משהו נורמאלי להחזיר את הטעם לפה

לטעמי צימר בצפון\מלון ים המלח אפילו , הרבה הרבה יותר מעניין ויפה ויש מה לעשות ולא מתיש ,

רוצים ים לכו לים בארץ! ואחריי זה מסעדה טובה , תהנו יותר!

רוצים בריכה לכו לבריכה בארץ! קרוב לביתכם

רוצים מלון לכו לים המלח! \ \ טבריה \ צימר בצפון הירוק והמדהים שלנו ותעשו שם טיול טרקטורונים\סוסים\קארטינג\על האש ועוד.. תהנו יותר בטוח!

רוצים "בטן גב" יש אחלה מקומות אחרים \ קפריסין\יוון\ תורכיה \אירופה ועוד .. לא יעלה לכם יותר יקר ותהנו הרבה יותר

חיילים משוחררים שרוצים טיול בזול = ממש לא המקום!

כול הטיול הזה גרם לי להבין שיש לנו ארץ נהדרת!! חח

ואם לא אז יש יעדים הרבה יותר מפנקים מסיניי ..

מקווה שהפוסט הזה עזר לכם להתלבט ..

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך