אחרי כל האזהרות והחשש החלטנו כן לרדת לסיני…. חצינו את הגבול תפסנו מונית לשארם אל שייח שעלתה לנו 100$ (עדיף לסגור עם נהג מראש) הדרך לשארם מהממת בנופים משגעים יש כמה מחסומים בדרך אבל בסהכ הנסיעה הייתה סבבה…. הזמנו בבוקינג 2 חדרים במלון cora sea aqua park כל חדר זוג +1 כשהגענו למלון הסתבר לנו שיש טעות בזמנה ורשום על כל חדר רק מבוגר בחדר זוגי, הפקיד במלון פשוט יצא מגדרו על מנת לעזור לנו , סידר לנו את ההזמנה ואפילו עשה לנו הנחה, המלון מהמממם ביופיו נקי חדש ומטופח צוות המלון היה פשוט מקסים ואדיב החל מהחדרנים מלצרים ופקידי הקבלה, כאשר אמרנו שאנחנו מישראל ואפילו מירושלים הם כל כך שמחו וקיבלו אותנו אפילו יותר בחום, האוכל במלון היה טעים וטרי ויש מבחר גדול (למי שלא שומר כשרות) המגלשות והמתקנים במלון מצויינים והילדים נהנו בטירוף לא הרגשנו לרגע עויונות או פחד, נסענו לשוק העתיק בשארם והסתובבנו שם בכיף, הכל שם זול, הם לא מנסים לעבוד עלינו הם פשוט רוצים להתפרנס…. ביום השני עשינו טיול טרקטורונים בהרים ואחכ לקחו אותנו לחפלה במאהל בדואי ענק באמצע המדבר פשוט חוויה!!! ביום הרביעי הפלגנו עם יאכטה למקום שנקרא טיראן שם גם ירדנו לעשות צלילה, בנוסף גם עשינו יום פינוק שכולל מסאג' טיפול פנים , קרצוף גוף בפולי קפה וגם זה היה מהנה ומפנק בקיצור שארם מהמממת ומומלצת למי שרוצה חופשה מפנקת ברמה של 5 כוכבים ובזול!!! בחזור כבר החכמנו וסגרנו מונית מראש עם נהג שהמליצו פה בקבוצה מוסטפה מס הטלפון שלו ,+20 155 023 2240 אחלה נהג חיכה לנו בזמן וגם עצר לנו כמה פעמים שביקשנו, רצינו קצת לחוות את האוירה של סיני וביקנו ממנו שיפנה אותנו לחוף שיש בו חושות נחמדות עם מקלחות נסענו יחד איתו לחוף sinai moon שם קיבל אותנו מוחמד מה הטלפון שלו : +0201068273571 הוא היה מאוד נחמד ונתן לנו תחושה של בית ישנו שם לילה אחד עשינו טיול על גמלים היה כיףףףף ביותר …. אנחנו בטוח עוד נחזור הייתה לנו חוויה מטורפת במינימום הוצאות ומקסימום הנאה !!! פשוט מושלםםםם

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך