***זהירות פוסט ארוך לפניך*** אחרי איזה חודש שלקח לי לעכל (ועוד שבועיים מתכוונת לרדת שוב , לרגע לא תיארתי לעצמי שככה…

***זהירות פוסט ארוך לפניך***
אחרי איזה חודש שלקח לי לעכל (ועוד שבועיים מתכוונת לרדת שוב , לרגע לא תיארתי לעצמי שככה אתמכר 😅)
עוד מהארץ דיברתי עם פרידום קאמפ, ומהשנייה שהגענו פשוט התאהבנו! הם אירגנו לנו נהג מהגבול לחושה (בפחות מ100 שקל למונית כשבגבול ראינו וואן עם צעירים ששילמו 50 שקל כול אחד והם היו שישה , אל תסכימו למחירים ההזויים האלה!) איך שהגענו קיבלנו חושה מקסימה ונקייה מטר וחצי מהחוף הזמנו לאכול עשינו ג'וני ופשוט נרדמנו, באו להעיר אותנו כשהאוכל היה מוכן, קיבלנו הר (לא צוחקת!) של מקלובה טחינה שכתבו עליה את השמות שלנו ונר מבצל , פייר התרגשנו 😍
(בנימה אופטימית זו אם אתם לא חבורה של לפחות חמישה אנשים במאנצ אין לכם מה להזמין מקלובה, זה עצום!!)
נרדמנו שוב וקמנו בפוקס לזריחה – כל הקאמפ התמלא בצבע ורוד של השמיים , דפקנו כמה משחקי שש בש עם תה חם ( שהכינו לנו למרות שזה היה איזה 4 בבוקר) וחזרנו לישון
יום למחרת נסענו לשוק בנואיבה עם אחמד הגבר רצח (ששמר עלינו, יצא איתנו לכל הטיולים התמקח בשבילנו ונתן לנו הרבה יותר שעות טיול ממה שסיכמנו איתו והכל באהבה) השוק חמוד הרבה חנויות שחוזרות על עצמן והרבה מציאות זולות, בערב הגיעו עוד חברה ולמחרת יצאנו לטיול (שוב כמובן עם אחמד המקסייםם) לראס אבו גאלום והלגונה הכחולה, כמה דברים לגבי הטיול הזה:
– הנהג של הסירה הוא בן 5, אל תיבהלו הוא יודע את העבודה.
– הנהג של הטנדר הוא לא יותר מבן 8 (לא יודעת איך הוא בכלל מגיע לברקס) אחרי שתצאו מהשוק של הגילאים שלהם תגיעו לגן עדן (התמונות מדברות בעד עצמן) בקשר לשנירקול בראס אבו גלום, בנות תהיו זהירות ותשמרו על עצמכן.. היה שם איזה מישהו שתפס לי את היד וניסה לגרור אותי "לראות איזה דג" השתחררתי מהאחיזה שלו וכשאחמד (הנהג) קלט הוא הטיס אותו מאיתנו ובאמת שמר עלינו, הם מנצלים את זה שאין לך שליטה במים ומנסים את מזלם, תמיד תמיד תכנסו בקבוצה ותהיו עירניות לחברות סביבכן!
אחרי שסיימנו עם השנירקולים החלפנו בגדים במלתחות של איזה מסעדת חוף ונסענו לשוק של דהב, באמת ממליצה לפצל את הטיולים ולהגיע לשוק של דהב בלי קשר כי הוא עצום ואחרי השנירקולים כבר מאוחר ואין כוחות אליו וחבל הוא שווה את זה.
ישבנו קצת כולם ביחד, קצת ריקודים דרבוקות גיטרות ושמח ויאלה לישון..
עד כאן לחושות .

החלטנו להמשיך עד לשארם (הרחוקה) למלון חמישה כוכבים, Sunrise monemart Resort, לקחנו חדר שניתן להגיע אליו בשחייה (זה לא באמת בריכה פרטית אבל הוא מדהים ולגמרי יותר מימה שציפינו) שלחו אותנו ישר לאוכל וחזרנו לסיים את הצק אין אחר כך , שם פגשנו את השף שאיךשהוא הגענו לזה שאני רגישה לחלב וגלוטן ופשוט עבר איתי עמדה עמדה למה מותר ומה אסור, כל בוקר המלצרית חיכתה לי עם חלב סויה וכל ערב עם פסטה ללא גלוטן בחיי שאפילו לא ביקשתי, לקחנו את החדר על בסיס הכל כלול (שווה!) וכל היום קיבלנו שייק לבריכה שבתוך החדר , קוקטיילים יינות ונשנושים עד פתח הדלת) מבחינת אוכל יש אפשרות לאכול באחת מהמסעדות שבתוך המלון במקום החדר אוכל , אבל ויתרנו על התענוג כי באמת שהוא היה מעל ומעבר לציפיות שלנו.
הריף במלון מושלם ונהננו ממש לשנרקל שם, אם היה לנו עוד יום פנוי היינו לוקחות איזה טיול מהמלון (מחירים לגמרי סבירים לא הרגשנו שעוקצים אותנו) בערב נסענו לטיילת בנעמה .. אחרי שהתרגלנו לאדיבות של הבדואים חטפנו שוק בטיילת, טיילנו 2 חברות לבד ופשוט חתכנו למלון אחרי פחות משעה, לא הלכנו מטר בלי שאיזה משפט מיני נזרק לעברנו, מבטים, צעקות, לא הרגשנו בטוחות ובאמת שניסינו לתת צאנס, אין שום קשר להיותנו ישראליות כי כשישבנו באיזה מקום ודיברנו על ישראל לא הייתה להם שום בעיה עם זה, הם אוהבים את הכסף שלנו, החוסר ביטחון נבע אך ורק מיזה שאנחנו בנות..
שארם מהממת ושונה 1000 אחוז מהוויב של שאר סיני (היינו בנויאבה ובדהב) המונית ורועשת , המלון מומלץ, המסביב קצת פחות.
ביום האחרון מרוב שהתאהבנו בקאמפ שהיינו בו העדפנו לעשות צק אווט מוקדם (ולוותר על עוד כמה שעות של התפאננות בבריכה בחדר) לטובת לשכב בערסל ולשתות שייק בפרידום, העברנו את רוב היום בקאמפ ובלילה נסענו לגבול ונכנסנו לדיכאון עד הפעם הבאה שנרד..

מסקנות:
*הטיול שלנו לא יצא זול בכלל במונחי סיני, אבל עשינו בו הכל מהכל ואנחנו לא מצטערות על זה.
*פרידום קאמפ אחים על מלא, זה לא מקום לקרחנות ואנשים עם בוקסה אלא מקום לשבת להרגע ולהנות מחברה של אנשים טובים אוכל טוב ונוף ממכר (ב45 שקל ללילה כולל ארוחת בוקר)
רצינו לקחת חושה עם מזגן וסאלח באמת יצא איתנו גבר ואמר שאין לו בעיה שנשלם יותר אבל המזג אוויר טוב ולא נצטרך יותר מחושה רגילה והוא צדק , מרוב שהיה נעים לא הפעלנו את המאוורר..
ברור לי שגם בפעם הבאה זה יהיה לשם.

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך