כל הפוסטים בתרבות בסיני

שלום ישראלי/יות המטיילי/ות יא אימפריה בדואי סיני קסומה :) שמי מקסים וברצוני לפנות אליכם/ן … אתם/ן תומכי/ות ובעד להיכנס את בדואים…

שלום ישראלי/יות המטיילי/ות יא אימפריה בדואי סיני קסומה :) שמי מקסים וברצוני לפנות אליכם/ן ... אתם/ן תומכי/ות ובעד להיכנס את בדואים שחלק נהגי מוניות או חלק בעלי קאמפים / מלונות לקבוצות סיני..?? אני רואה שמארחים או מכניסים או מצרפים את האנשים בדואים לקבוצות סיני... זו בעיה רצינית בלי להעליב!! למה אני לא בעד ולא תומך בקבוצות סיני בגלל שהם מאשרים ומכניסים את בדואים לקבוצות סיני והקבוצות האלו המטרה רק לישראלים/יות בלבד הרוב יש לפעמים זה מפריע... פונים אלי בדואים בהודעות או שהם נכנסים לרשימה חברים שלי ופונים אליהם ומבקשים עזרה / כסף / דרכים איך להגיע לישראל / או ששאלו אותי מהי

לפוסט >>

אז ככה, פעם ראשונה שלי בסיני (היינו בטאבה). די פחדתי לפני הטיול/חופשה. ממש לא היה צריך לפחד. היה אש! אפרט: חובה לקחת לטיול/חופשה בסיני קל בטן, עט, קרם הגנה עם מספר גבוה, לירות מצריות. * ביום הראשון, כשעברנו את הגבול נתקלנו בכמה דברים שלא ממש הבנו למרות שהם כנראה כתובים פה איפשהו: 1. יש מקום כזה אחרי שממירים את הכסף ללירה מצרית, בצד ימין, אנשים עם סרבלים אפורים. אנחנו לא הבנו מה זה והמשכנו לתור.. כשהגענו לסוף התור אמרו לנו שלא נוכל לעבור מבלי למלא טופס (כמו היתר מעבר לסיני). אז הלכנו ל''אנשים באפור''. אסור לתת להם למלא את הטופס. הם דורשים טיפ

שלום לכולם :) פוסט קצת ארוך אבל אני בטוחה שהוא יעזור לכל מי שמגיע לשארם למרות החשש להגיע פעם ראשונה לסיני החלטתי בעקבות בפוסטים פה לסגור מלון בשארם אני מצרפת תמונות של המלון שהייתי בו ועוד כמה טיפים מלון sunrise montemare מלון מרהיב ביופיו, הוא למבוגרים בלבד ולכן אין בו ילדים, הרבה שקט, אוכל ברמה גבוהה מאוד ויש מבחר בשפע, ממליצה לכל מי שסוגר שמה לקחת הכל כלול (יש מסעדות במלון שהן כלולות בזה, שתיה חופשית כולל אלכוהול וקוקטיליים וגם העוגות והנשנושים ליד הבריכה כלולים במחיר). הנהג שסגרתי איתו קוראים לו מוסטפא Mostafa Ibrahim המספר שלו +201550232240, אז ככה המחיר שלו הוא קבוע

לפוסט >>

* פוסט המלצה מהלב משתפת כי מרגישה שלעוד אנשים מגיע לחוות הרגשה כה רגועה ובטוחה כשהם באים לסיני ותחושה של בית. כשהגעתי לסיני בפעם הראשונה, חששתי בתור בחורה שנוסעת לבד. קיבלתי מחברה המלצה על קאמפ - לא מהקאמפים הגדושים ישראלים ששומעים את שמם שוב ושוב בקבוצות ןבחרתי להקשיב לה מתוך רצון להרגיש שלווה. לקאמפ שהגעתי אליו קוראים "קאמפ דיויד"- הוא הקאמפ הראשון שנבנה על רצועת החוף הזו השרויה בנואיבה. ישר שעברתי את הגבול כבר חיכה לי נהג המונית שלי שיוניס מנהל הקאמפ סידר מבעוד מועד, בחיוך בסבלנות וברוגע ולא ניסה לעקוץ חלילה במחיר כמו שהכינו אותי שנהגים פה עושים לפעמים. מאז אותו רגע המקום הפך