אהלן, אחת מיני רבים ורבות עם שאלות חופרות 😉
מגיעה עם בנזוגי ביום שני הקרוב, כנראה שנגיע לגבול עד 12/13 בצהריים ותוהה אם זו שעה הגיונית לחצות בה?
2 – האם כדאי לקנות ציוד שנורקל בארץ או בחושה/מלון/חוף בסיני? מבחינת איכות ומחיר? אם בכלל יש הבדל?
3 – איזה ביטוח מומלץ לעשות והאם יש סעיפים מיוחדים שכדאי לכלול מבחינת הקורונה/סיני?
4 – והאם כדאי לעשות חבילת גלישה ושיחות דרך הספק בארץ או לקנות כרטיסי סים בסיני/בישראל? מבחינת היצע תוכנית ועלות והאם יש ספק סים גלישה מומלץ לקנות אם כבר, ואם כן אז איפה הכי כדאי לקנות סים
בצד המצרי?
5 – המלצות למסעדות/חושות באיזור נואיבה עם תפריט טבעוני/משולב כזה טעים שמציע גם וגם?
6 – כמה כסף להביא תכלס? מ-הכי להתכלב ל-סבבה כולל קניות אם יש כאלה לעשות בלי לנסוע לשארם
מתכננים להישאר בעיקר בנואיבה, בין חושה למלון לכל השהות