אהלן אני מנסה לתפוס מידע אמין, אבל יש מידע סותר ואנשים שביקשו מהם דברים שונים למעבר בגבול.
אנחנו יורדים שני חברים אחד מחוסן חיסון שלישי, ואחד החלים לפני שלוש שבועות כנראה שהחיסון השני שלו מעל חצי שנה.
האם הוא נדרש לעשות בדיקת Pcr למעבר למצרים?
בחזור שנינו צריכים לעשות בדיקה?
מה לגבי בידוד?
תודות
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך