אהלן חברים
אנחנו מאד רוצים לעבור את הגבול עם הרכב ביום חמישי הקרוב, עם 2 בנות בגיל חצי שנה ושנתיים.
זה יעזור לנו מאד מאד…
אבל ראינו שאין יותר מכסות כדי להזמין אגרה לרכב.
האם יש דרך כלשהי לעבור עם הרכב בכל זאת?
או האם יש כאן מישהו שהתכוון לעבור עם הרכב ושילם אגרה אבל לא יגיע ויוכל להעביר אלינו את המכסה?? מקווים שנוכל להיעזר בקבוצה הזאת.
תודה רבה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך