סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

אהלן חברים, מתלבטת בין The Bayview לבין הHilton.. איזה מלון עדיף לדעתכם? מה לגביי אגרות גבול, האם משלמים כשמתארכים במלונות…

אהלן חברים, מתלבטת בין The Bayview לבין הHilton.. איזה מלון עדיף לדעתכם? מה לגביי אגרות גבול, האם משלמים כשמתארכים במלונות האלה? אשמח לעזרתכם.. (כמובן איפה שווה לעשות צלילה ומה עם קזינו) פעם ראשונה בסיני?

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.