אהלן! חזרנו אתמול מדהב, רוצים להמליץ בחום על מלון dahab bay hotel, בקצה הצפוני של דהב, שקט ולא בתוך הטיילת אבל מאוד קרוב. מחירים מצויינים, לא מפואר מדי אבל מאוד נח, חדרים+מזגן ומקלחות כמו צריך וכו', ויושב על חוף מדהים ושקט. עבדו והצוות שלו נתנו לנו שירות מצויין ומסור, וגם עלא נהג המונית של המלון שהסיע אותנו מהגבול ובחזרה(הכל דרך המלון לא צריך למצוא נהג מונית בנפרד). הכל דרך ורד ונועם -סיני סיפור אהבה הנהדרת, תהנו????
*כמובן מוסיפים המלצה חמה למי שמתאים לו על מסעדת vegan lab, אוכל טבעוני בלבד, זול וממש טעים במרכז דהב
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך