אולי אתם יכולים לעזור לי.
יורדת לראשונה לסיני בתאריך 28/6-1/7 והבנתי ב-28/6 יש להם חג קורבן חלק אמרו לי שהמעבר יהיה סגור וחלק אמרו שפתוח התקשרתי גם אמרו לי שהמחסום יהיה פתוח כרגיל וגם הצלחתי לשלם על אגרה רגיל מישהו יודע לענות לי?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך