אז אחרי 4 לילות בקאמפ "azure lodge" שנמצא חצי שעה מהגבול. לא יכלתי שלא להמליץ בחום!!!! לכל מי שרוצה לבקר בסיני בקרוב. המקום דנדש, נקי בטירוף ואוכל מעולה. אנשים חייכנים ועוזרים בהכל. לא הכי זול (35 דולר לאדם בחדר ממוזג עם שירותים ומקלחת צמודים – לא נופל מצימר בצפון) אבל שווה כל שקל! קצת תמונות.
תהנו!
Azure Lodge
* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך