אחרי שחזרנו מסיני, רוצה להמליץ בחום על נהג מונית – חסן קוקו
201229991829+
יש לו כ-5 רכבים שעובדים ביחד איתו, כל הנהגים נעימים וסבלניים, מגיעים בדיוק בשעה שמתאמים איתם, מדברים באנגלית. חסן עצמו דובר עברית, ואפשר להקליט לו בוואצאפ.
לנו לקחו:
נסיעה מהגבול לשארם – 1300 לירות.
נסיעה מנואיבה לגבול – 450 לירות.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך