אל תהיו פריירים ותחנו בחניון לתווך ארוך באילת (שדה התעופה הישן)! כרגע חזרנו ולהפתעתנו גילינו שקיבלנו חמש דוחות. אנחנו ניסינו להיות בסדר ולהישמע לדרישת העירייה אך אכלנו אותה. תעצרו נהג מונית שיראה לכם היכן לחנות וסעו איתו למעבר. אל תהיו פריירים כמונו!!!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך