אני בסלקום והם לא עושים חבילות חול לסיני. אני חייבת טלפון + אינטרנט. מה עושים ?? לבטל הנסיעה …?
ממש אין צורך לבטל את הנסיעה!
במקום לחפש חברה סלולרית ישראלית שיש לה הסכמי נדידה עם המצרים ולקוות שזו תהיה החברה שאתה מנוי בה – פשוט רוכשים סים וירטואלי – eSIM – שמתאים לכל החברות ולכל המכשירים ונהנים מחבילת גלישה מהרגע הראשון ומזמינות מלאה לכל אורך ימי החופשה בסיני.
לפרטים על eSIM ראו כאן
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך