סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

אני יודעת שיש מיליון פוסטים כאלה אבל נראה שהביקוש להם לא פוסק אז הנה שלנו.מקווה שיעזור. שימו לב, זה רק…

אני יודעת שיש מיליון פוסטים כאלה אבל נראה שהביקוש להם לא פוסק אז הנה שלנו.מקווה שיעזור. שימו לב, זה רק מה שחווינו בעצמנו כשנכנסנו אז תהיו זהירים עם המידע.
אני מחוסנת שלושה חיסונים מעל חודש, בעלי מחלים עם חיסון אחד מעל חצי שנה משניהם.
אני נכנסתי לגבול עם תעודת מתחסן (לא תו ירוק! מורידים אותה מאתר משרד הבריאות -יש ריבוע ליד הריבוע של התו הירוק. היא 2 עמודים-בדף השני רשומים תאריכי החיסון).
הדפסנו וגם שמרנו בפלאפון. ההדפסה הספיקה לכולם ( למרות שבדף עם התאריכים לא מצויינים פרטי המתחסן. הם מצויינים רק בדף הראשון – שם יש גם ברקוד).
בעלי, המחלים, הציג תעודת מחלים ובדיקת pcr שלילית. את הבדיקה עשה בנתבג (טרמינל 1. וצריך לקבוע תור מראש).
בנוסף, כמובן, שהראנו 2 אגרות.
בגבול המצרי- צריך לשלם 30 לירות מצריות לבנאדם. ואז ביציאה מהגבול המצרי עוד 405 לירות מצריות למעבר. הם לא מקבלים שום כסף חוץ מלירות מצריות. לפני התשלום ל-30 לירות, יש בנק/כספומט, בו אפשר להוציא/להמיר לירות מצריות. זה התור הכי ארוך שהיה לנו.
את הקבלות שאתם מקבלים אחרי תשלום ה-405 לירות תשמרו!!!! מבקשים אותם באחד המחסומים בדרך ואז מבקשים אותם שוב בגבול כשאתם עוזבים את סיני. תשמרו אותם!!!! ותזכרו איפה שמרתם.
בתור בגבול כשתכנסו, בצד הישראלי, יתנו לכם פלאיירים לבדיקת קורונה. תסרקו את הברקוד ותשלמו -זה תשלום עבור הבדיקה בצד הישראלי כשחוזרים. החבר׳ה הישראלים בתור מסבירים הכל אז לא לדאוג -רק לדעת שזה קיים).

קאמפ – היינו בדיונה הקטנה בנואייבה. סופר מומלץ. הלכנו בעקבות המלצה בקבוצה והיה נפלא אז תודה רבה לכל המפרסמים כאן.
דברנו עם פאהד -+20 106 466 1533. הוא גם סידר לנו את המונית.
מונית עלתה לנו 250 לירות לאדם (50₪). שהות בחושה עם מזגן ושירותקלחת בחדר עלתה – 65₪ ללילה לאדם כולל א.בוקר וערב.
יש מצב שאפשר להוריד את המחירים. מודה שלא ניסינו.
יציאה מסיני. יומיים לפני החזרה, צריך לעשות בדיקת pcr. אלינו הגיע לקאמפ רופא שעשה את הבדיקה (עלות של 40$) ולמחרת הוא החזיר לנו את התוצאה לקאמפ.
בתור בדרך חזרה, צריך למלא הצהרת בריאות. סורקים את ההצהרה מלוח שיש בתור וממלאים (אפשר למלא גם בבית כי זה להגשה אחרי 24 שעות). בכל מקרה, החבר׳ה הישראלים בבטחון שעומדים לאורך התור, מסבירים הכל.
ביציאה של הגבול בצד הישראלי, כמובן, עושים בדיקת קורונה (נוספת).
הזמן של הבידוד שאתם מחוייבים אליו (24 שעות או בידוד מלא) ותוצאות הבדיקה הזו האחרונה מגיעים ישירות לפלאפון אז אין מה לרדוף אחריהם.
זהו. סיני מהממת. שווה את כל הכאב ראש והבירוקרטיה.
תהנו מלא!

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 3 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.