אשמח לחכמת המנוסים
נוסעים לדהב מלון ladybird
ממשך במרכז רחוב המגדלור
הורים ושתי בנות באזור 20
האם המלון סבבה?
האם בחופים יש צל
יש חופים מוסדרים בכניסה עם כסאות וציליות?
האם כדאי להחליף לריסורט כך שיהיה לנו חוף פרטי מוצל
אשמח לכל טיפ
תודה רבה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך