אשמח לעזרה 🙂 אנחנו נוסעים לטאבה ב 12.5, התבלבלתי בכל הקשור לבדיקות קורונה שנכנסים לסיני . אני מחלימה (חליתי לפני חודש) ואלה שאיתי חלק מחוסנים 2 חיסונים וחלק 3. מי צריך מאיתנו לעשות בדיקת קורונה? האם זה רק PCR או שאפשר לעשות במדא?
תודה רבה לעוזרים !!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך