בדיוק חוזרים ממקום חדש ומעולה ורוצה להמליץ בחום רב כי זה מגיע לבעלים ולצוות המדהים.
Azure Lodge
אז קודם כל לאחמד ואחמד המדהימים שרק רוצים לפנק לפנק לפנק.
החדרים חדשים, מעוצבים ונעימים.
המקום שקט להפליא והחוף נקי כמו שוויץ.
יש ריף יפיפה ממש מול החוף לאוהבי השנורקלים.
Wifi יש כל היום במסעדה.
מים חמים כמעט כל היום וכמובן מזגן בחדרים.
האוכל המקומי היה טעים וטרי ולאהבי הדגים אפשר לבקש לראות את הדגים שעלו ברשת ולבחור את הדג שתאכלו הערב.
בקיצור, למי שבא לו שקט ורוגע , בטן וגב, ימינה ושמאלה זה המקום .
רק 20 דקות נסיעה מהגבול.
תהנו מלא
* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך