סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

בוקר אור. רציתי לשאול בבקשה מה הפרוצדורה להיכנס עם הרכב לסיני. האוטו על שם סבא שלי, הבנתי שצריך ייפוי כח עם…

בוקר אור.
רציתי לשאול בבקשה מה הפרוצדורה להיכנס עם הרכב לסיני.
האוטו על שם סבא שלי, הבנתי שצריך ייפוי כח עם צילום דרכון. הבעיה שהדרכון שלו לא בתוקף.

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.