בוקר טוב
אנחנו 3 משפחות מתכוונים לנסוע לשארם אלשייך אך חוששים מאזהרת המסע שדברו עליה בחדשות , רציתי לברר איך המעבר בין טאבה לשארם בטיחותי ? ואם מטיילים באיזורים בפנים יש מתח באוויר או הכל רגוע ומטיילים בכיף?
אנחנו מתלבטים אם נסע או נדחה לקיץ
מה דעתכם ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך