בוקר טוב חג שמח.
המלצה:
אנחנו נוסעים בשישי ,עברנו הבוקר בדיקות pcr .בשדה התעופה ,הזמנו מראש ,שרות מהיר ומקסים!
שילמנו 80 שקלים( לאדם) ,בדיקה מהירה.
אנחנו מחוסנים פעם שלישית.
לא לשכוח ניירת אגרות מעבר ,הם מבקשים ליראות.וכמובן דרכונים.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך