סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

גילוי נאות בכל פעם שאבקר במקום מסויים ואתרשם ממנו לטובה, אשמח לכתוב ולשתף אתכם. זו הפעם השנייה שלי בסיני, גיליתי גן עדן…

גילוי נאות

בכל פעם שאבקר במקום מסויים ואתרשם ממנו לטובה, אשמח לכתוב ולשתף אתכם.

זו הפעם השנייה שלי בסיני, גיליתי גן עדן של ממש, אדיבות ואנשים היודעים את המשמעות של הכנסת אורחים. אני לומדת לאט לאט את המנטליות, את הקודים, והם מבחינתם לומדים את השפה, את הסלנג שלנו ועוד. כמה נעים לראות את הסובלנות השוררת בינינו, בלי מתיחות, בלי מאבקים. שיח פתוח על הכל, בחיוך, עם כוס קפה או מילקשיק נהדר שהם יודעים לעשות, לצד ארוחה צנועה או ארוחה מכובדת. כמה נעים וטוב. רוצה לקחת איתי את האווירה הזו ולשים אותה בשעון חול גדול.

במלון "צ'או" בנואיבה בו אני מתארחת החליטו מנהלי המקום לבוא לקראת מטיילים שומרי מסורת מכל הגוונים ולכן ביקשתי מהם לשים 2 קופסאות, האחת תהיה בשרית והשנייה תהיה חלבית, בהם נוכל להשתמש בכלים.

אמרתי להם שבפעם הבאה אני רוצה לתרום פלטה.

אם יש לכם פלטה נוספת לתרום וכלים, אשמח להגיד להם.

מה צריך יותר מזה?

קידוש והבדלה עשינו ביחד באווירה מיוחדת, חילוניים ודתיים, צעירים ומבוגרים, כמה נעים. כמה טוב.

התמונות שלפניכם הם בית המלון בשעה זו, כאשר אני צופה מהצד במראה המלבב הזה בעוד ידיי מקישות על המקלדת. כן, בחופשה הזו אני גם עובדת. ההספק הוא אדיר כשיש רוגע ושלווה.

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 5 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.