דיס המלצה חריפה על מלון safir hotel בדהב
עם כל ההמלצות שכתובות הגענו לכאן השבוע
מלון עם שירות מזעזע,מקלחות סתומות ,אוכל לא מגוון והכי מצחיק שהבטיחו לנו פיצוי כשנעשה צ'ק אאוט .
שום פיצוי, שום הנחה, הגיע המנהל צחק לנו בפנים ואמר תחזור לישראל.
מזהיר מללכת לשם בתקופה הזאת .
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך