הגיע זמני לפרגן בפוסט, כמו שאתם עזרתם לי 🙂
נסענו הסופש, חמישי עד שבת, הזמנו דרך בוקינג כולל ארוחת בוקר. לבסוף, שידרגנו דרך המלון לארוחת ערב ב 48 דולר (זוג, שני לילות).
מראש הזמנו לנלסון, נוף מול הים, מהמם, רגוע והחדרים מרווחים מאוד, חדרים נקיים.
האוכל היה בסדר גמור בעיניי, יש עוד שלוש מסעדות במלון עצמו, בתשלום נפרד, במחירים סבירים לחלוטין.
שילמנו אגרת כניסה והתברר כי מי שמדפיס את ההזמנה, אינו צריך לשלם. לאחר מכן, לאחר שלקחנו קבלה וצק אאוט, קיבלנו החזר במזומן.
בזבזנו כ 60 דולר סהכ, רק היום יצאנו מוקדם והבאנו איתנו שמינית בירות ובקבוק אלכוהול. כמובן לא כולל קזינו, זה תלוי בכל אחד מכם.
וזהו, המון כיף, שלווה, רוגע.. בהחלט נחזור שוב והפעם עם הילדים ויותר משלושה ימים, כי זה לא מספיק..
חופשה ממכרת, תהנו ♥️
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך