הגענו למלום מוזאיק ריזורט בטאבה הייטס…מלאים חששות אחרי הביקורות פה..אבל היחס מדהים..החדר נקי…האוכל-כנראה שאנחנו לא בררניים- לקחנו הכל כלול..והאוכל ממש סבבה- צמחונית..אבל מסבירי פנים ונעים מאוד
* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך