סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

הזמנתי מקום לראש השנה ב"ג'אז דהבייה" בדהב. אשמח לשמוע אם הייתם ונהניתם… כמו כן, שלחתי מייל לשם אתמול… לא ענו לי…

הזמנתי מקום לראש השנה ב"ג'אז דהבייה" בדהב. אשמח לשמוע אם הייתם ונהניתם…
כמו כן, שלחתי מייל לשם אתמול… לא ענו לי עדיין… יודעים כמה זמן עד שהם עונים?
ודבר אחרון, האם מישהו השתמש בשירותי ההסעה שלהם מהגבול למלון ובחזרה ויודע לומר לי אם היה שירות טוב וכמה עולה?
אנחנו נהיה 5 אנשים… ומזוודות…

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.