הזמנתי מקום לראש השנה ב"ג'אז דהבייה" בדהב. אשמח לשמוע אם הייתם ונהניתם…
כמו כן, שלחתי מייל לשם אתמול… לא ענו לי עדיין… יודעים כמה זמן עד שהם עונים?
ודבר אחרון, האם מישהו השתמש בשירותי ההסעה שלהם מהגבול למלון ובחזרה ויודע לומר לי אם היה שירות טוב וכמה עולה?
אנחנו נהיה 5 אנשים… ומזוודות…
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך