היוששש
אנחנו מתכננים סיני ולא רוצים כל כך לאכול שם
חשבנו להביא כיריים חשמליים ולבשל בקאמפ
מישהו שעשה את זה ויודע אם בכלל מותר להעלות כיריים חשמליים למטוס ? (במזוודה שבבטן המטוס כמובן לא בתיק שעולה איתנו לטיסה) ואם מותר במטוס אז אם מותר להשתמש בזה שם ? תודה לעוזרים????????
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך