סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

היוש לכולם , אני וחברות נוסעות לסיני בתאריכים 15-19 החודש בפעם הראשונה , אנחנו מגיעות בשלישי ערב ורציתי לשאול האם…

היוש לכולם ,
אני וחברות נוסעות לסיני בתאריכים 15-19 החודש בפעם הראשונה , אנחנו מגיעות בשלישי ערב ורציתי לשאול האם מסוכן לעבור גבול כשמחשיך ?
דבר שני אשמח לדעת אם יש חבר׳ה צעירים שנוסעים לסיני בתאריכים האלו במידה וכן אילו מקומות לינה לקחתם ?

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.