היוש לכולם ,
אני וחברות נוסעות לסיני בתאריכים 15-19 החודש בפעם הראשונה , אנחנו מגיעות בשלישי ערב ורציתי לשאול האם מסוכן לעבור גבול כשמחשיך ?
דבר שני אשמח לדעת אם יש חבר׳ה צעירים שנוסעים לסיני בתאריכים האלו במידה וכן אילו מקומות לינה לקחתם ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך