היי
מתכננים להגיע לסיני, לראשונה, בראש השנה. כניסה עם רכב, זוג, ילד, ופעוטה (פחות משנתיים).
אשמח לכל טיפ שיעזור לעבור את הגבול בצורה הקלילה ביותר ובמוכנות מלאה.
מה הפרוצדורה?
מה העלויות? ובאיזה מטבע להצטייד?
מה אני יכול לשלם מראש ע"מ להקל את התהליך?
תודה לעונים
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך