היי,
סגרתי עם חברה שבוע Bishbishi Camp Dahab במחיר 10$ ללילה. נראה מקום מקסים. האם מישהו היה שם ויכול לספר?
בנוסף יש לכם המלצות לאוכל/חופים ומה לעשות בדהב שבוע שלם?
ובכללי אם אתם נוסעים לדהב בסוף מאי אני גם אשמח אם תכתבו פה תמיד נחמד שיש ישראלים במקום חדש????
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך