היי,
צריך קצת את הטיפים שלכם פה למי שקצת מכיר.
מתכננים לרדת לסיני פעם ראשונה עוד איזה שבוע וחצי
אנחנו 3 אנשים שמחפשים קצת שקט חופים יפים,מקום שאפשר אולי לעשות שנורקלים אולי ואם יש מזגנים באזור (הבנתי שלא בכל אזור יש) עדיף.
ראיתי שיש מלא מקומות שאני לא יודע איפה עדיף להיות (מבחינה בטחונית כי ראיתי שלא מזמן היה עוד מקרה של אונס בסיני ויש איתנו בחורה)
רציתי לשאול את ההמלצות שלכם למקומות ? 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך