היי 🙂
אני מחפשת המלצות על מלונות מפנקים בטאבה קרוב לגבול לזוג + ילדה בת שנה וחצי
והאם כדאי להיכנס עם רכב למלונות בטאבה בהנחה שאני הריונית בחודש מתקדם אז לא יהיה לי כוח ללכת הרבה ועם ילדה קטנה. כמה קרובים המלונות? מונית קצת מלחיץ אותי לנסוע עם הילדה בלי כיסא בטיחות.
וגם האם זה מסובך להיכנס עם רכב..
תודה רבה לכל העונים 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך