היי
אני נוסעת לטאבה ביום שני הקרוב..(יום אחרי ערב חג)
1. מעדיפה לא להמיר סתם ללירה מצרית – מניחה שבבתי מלון אפשר לשלם על אוכל ושתייה באשראי… ?
2. איך זה עובד בקזינו? דולרים? אפשר גם באשראי? ?
3. למישהו יש הערכה לגבי מצב התורים / שעות שמומלץ להגיע לגבול?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך