היי, אשמח לעזרתכם
פעם ראשונה בסיני, נוסעים לטאבה נלסון מחמישי עד השבת.
שווה לשדרג את הארוחת בוקר? מבחינת אלכוהול, אוכל (זוג שאוהב לאכול). בלי קשר, נקנה גם כאן אלכוהול.
במידה ולא, אשמח על המלצות למסעדות באזור.
כל דבר שמתחשק לכם להוסיף, אני אשמח
שבוע מלא באהבה!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך