היי, אשמח לתשובה חד משמעית ממישהו שעבר בשבועות האחרונים את הגבול. האם אפשר לעבור עם רכב חדש שיש בו מצלמות קדמיות מובנות שהן חלק ממערכת הבטיחות של הרכב? כמו מובילאי אבל לא מובילאי.
וגם, האם מישהו עבר עם מובילאי ברכב ישן לאחרונה?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך