היי חברים אשמח לעזרה במספר שאלות,אנחנו יורדים קבוצה של חברים לשארם , בוצע הזמנה למלון איברוטל דרך בוקינג ,
*איך עדיף לשלם על המלון ,בלירה מצרית /דולר/ אשראי?
*האם אפשר להכניס מוצרי חשמל (כמו למשל מחליק/פן)?
תודה לעונים ❤️
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך