היי חברים יקרים
סליחה שכבר אכלתי לכם את המוח עם השאלות והתלבטויות..
רוצים לנסוע לסיני בפעם ראשונה בגילינו המופלג( 50 +) ומחפשים מצד אחד שקט ומקום לשנורקל אך מצד שני לא מתאים לנו חושה.
אשמח להמלצות למלון נקי עם אוכל סביר וחוף שקט עם ריח יפה( שלא אצטרך לשעשע את בעלי היפראקטיבי), רצוי במרחק של שעתיים מינוס מהגבול. האם בכלל קיים כזה מקום?
תודה מראש
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך