היי חברים!
1. תגידו צריך באמת למשוך דולרים מראש או שאפשר למשוך במעבר אחרי טאבה אם יש כרטיס בינלאומי?
2. איפה הזמנתם מונית? באמת שווה או שכדאי פשוט להתארגן בגבול?
כמה עולה מונית מטאבה לראס אל שטן?
3. ביטוח- כן\לא? איפה?
תודהההההה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך