היי לכולם.ן
אשמח לשמוע ממי שעבד בזמן חופשה בסיני בזום, מה מומלץ לעשות? האם כדאי להצטייד בכרטיס סים? יש מישהו שהגיע וסמך על הויי פיי ואז התבאס מאוד? או שהויי פיי מפתיע בסהכ?
בטוח שתלוי מקום וכמות אנשים וכו' אבל אשמח לשמוע דעות /חוויות וכו'
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך