היי לכם ואשמח לחכמת ההמונים ????
אנחנו 8 חברות שנוסעות לסיני ב29/09, רוצות להגיע לגבול בלילה בין ה28-29 כדי להימנע מהעומס.
רציתי לדעת אם מרגיש בטוח להגיע בלילה והאם בכלל בתאריכים האלה הגבול יהיה פתוח ואין איזה חג/משהו אחר שבגללו הוא נפתח רק בבוקר
תודה מראש ????????
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך