היי
לפני 5 ימים הזמנתי מקומות לחוה"מ
לילדיי ולי לחושה בטאבה באתר שנקרא .
lilainsinay
נתתי אשראי כביטחון, קיבלתי אישור הזמנה.
אתמול בערב קיבלתי מהם מייל , שהם מבקשים שאבטל את ההזמנה כי הנתונים באתר שגויים והמקום פול בוקינג בחוהמ .
כמובן ביטלתי.
נכון לעכשיו עדיין לא מצאתי מקום (לא בעניין של בית מלון).
אז אם משהו שמע או יודע להמליץ על מקום טוב, שניתן להזמין בו לחוהמ פסח.
אשמח לשמוע.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך