היי!
מגיעים בקרוב לסיני, כמה שאלות אליכם המומחים☀️
1. תשלום אגרה – האם בגבול? יש אפשרות לפני?
2. קורונה – במידה ולא מחלימים, איזו בדיקה צריך ?לעשות
3. רכב – כמה זה מורכב להכנס עם רכב?
4. נהג מונית מומלץ?
5. תור – טיפים למישהו על השעה הכי מומלצת להגיע?
תודה מראש לכל העוזרים??
Anat Laifer
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך