היי מה הולך? אני ועוד כמה חברים מתכננים לרדת לסיני שבוע הבא בין התאריכים 27.3-1.4. ההורים שלי מאוד חוששים לתת לי לנסוע עקב כך שהתאריכים האלו נמצאים בזמן של הרמדן. מישהו יודע האם באמת יש חשש להיות בסיני עקב הרמדן? אתם ממליצים לנסוע בתקופת זמן הזאת או שבאמת כדאי לוותר?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך