היי. מישהו היה בג'אז דהב עם 3 ילדים קטנים? אני מנסה לבקש חדר אחד לכולנו והם כל הזמן אומרים שלא ניתן ושאני חייבת שני חדרים ואז הם לא מבטיחים שיהיו צמודים. אבל בתמונות אני רואה שתי מיטות זוגיות בחדר, ולא מבינה למה זה לא אפשרי…..
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך