היי, נוסעים לסיני (שארם א-שייח) ביולי, סה"כ 7 נפשות.
מספר שאלות:
1. האם כדאי להזמין הסעה מסודרת מהמלון שתאסוף אותנו ממעבר הגבול או לקחת מונית מזדמנת?
(מהמלון הציעו רכב ב-175$ לכיוון)
2. האם צריך להירשם מראש למעבר הגבול והבנתי שיש אגרה שצריך לשלם, האם נכון?
3. מה משך הנסיעה ממעבר טאבה לשארם א-שייח?
4. איזה מטבע הולך בסיני?
4. המלצות וטיפים יתקבלו בברכה.
תודה מראש לכל העונים. שב"ש.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך