היי.
פעם ראשונה שאנחנו מתכוונים לנסוע לסיני, אשמח לחכמת ההמונים.
1. מתכננים לנסוע שתי משפחות עם 3 ו-4 ילדים. האם הבנתי נכון שצריך כולם בדיקות קורונה בהלוך במחיר של 300 לאדם? ובחזור במחיר של כ200 לאדם?
2. האם נכון שהלנים בהלטון פטורים מאגרות מעבר?
תודה לעונים ❤
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך