סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

היי קבוצה, היינו בסיני לפני כשבוע אני ושני ילדיי בנואיבה, במלון שנקרא swiss-care ואני חייבת להמליץ על המלון הזה ועל…

היי קבוצה, היינו בסיני לפני כשבוע אני ושני ילדיי בנואיבה, במלון שנקרא swiss-care ואני חייבת להמליץ על המלון הזה ועל העובדים המקסימים שם. במלון יש חדרים מרווחים מאד ולמעשה זו יחידה עם שני חדרים גדולים ושתי חדרי אמבטיה. המלון הוא על הים ויש בו בריכה מגניבה ממש שהילדים ממש נהנו בה. בחוף יש שוניץ אלמוגים נחמדה מאד, ראיתי שם אפילו חתול ים וזהרונים ועוד מיני דגים יפים. המלון גם ממש זול פחות מ 300 ש"ח ללילה עם ארוחת בוקר לכל המשפחה. בנוסף, יצא שלי ולבן שלי היה יום הולדת בדיוק שהיינו שם והם הביאו לנו עוגה מדהימה ועשו לכבודנו חפלה של ריקודים וביום הולדת שלי מנהל המלון המקסים Ayman Hamada אפילו הביא את חבר שלו שעשה מופע להטוטי אש. הילדים שלי כל כך נהנו מהחופשה שהם ביקשו לעשות את כל החופשות המשפחתיות במלון הזה! מומלץ ביותר!

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 5 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.