היי רוצה לסגור להילטון טאבה לזוג עם תינוקת אבל רוצה את החדרים בנלסון ודרך בוקינג לא מצליחה לבחור חדרים שם רק בבניין הראשי .
שמעתי גם על המובנפיק שהוא ממש סבבה ..
מה הייתם ממליצים לסגור והאם יש לכם מספר של איש קשר או מישהו שדרכו אוכל לסגור במקום בוקינג ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך