היי, שאלה אולי קצת מוזרה. כמה מעברי גבול לסיני יש? אם סגרנו לאוקטובר מלון שקרוב 15 ק״מ מהגבול, האם יש גבול שהוא ליד מלון הנסיכה או משהו כזה?
אשמח קצת להבין יותר כי באמת שאין לי מושג ????????????????????????
גם הבנתי שיש מקומות שאם שוהים בהם (קרבה לגבול) אין צורך לשלם אגרה?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך